Night out or in ?!

Två helger i rad?! Har jag feber?!
Jag tackade nej till alla inbjudningar förra helgen. Behövde komma från stan, tänka, hitta lugnet i mig själv igen. Mycket har hänt under julhelgerna och festerna har avlöst varandra både mitt i veckorna och varje helg.
Förra helgen var första lugna helgen på mycket länge. Lagade middag och myste hemma hos Maria i Borgeby.. mitt ute på landet. Helt underbart ställe att komma bort från staden.. stressen.. tempot.
Ikväll tänkte vi inte gå ut.. det är tanken i alla fall. Jag och Zanna har bjudit över några vänner på middag, både killpolare och tjejpolare. Vet absolut inte var denna kväll kommer sluta med tanke på att vi är hos mig och jag bor så centralt man kan i Malmö, mitt ovanför alla resturanger, barer och nattklubbar.
Myskväll är tanken.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0