..the story of a jetset girl begins..

Ja jag bloggar igen! En mer privat blogg, mer intim, mer om mig, mina tankar, min framtid, mina visioner och drömmar. Killar, sex, fester, resor! Ja helt enkelt vad mitt liv handlar om!
2011 är MITT år! Jag ska leva mitt liv.
2011 har jag tänkt:
  • Tjäna mycket pengar!
  • Resa.. redan många planerade resor!
  • Fokusera på mig själv! Vad jag vill!
  • Festa & umgås med vänner.. jetset livet fortsätter 2011..
  • Träna saaatan - like always!
Fi.. det är jag.. är 28år och bor just nu i Malmö. Arbetsnarkoman, träningsfreak, shoppaholic och jetsetbrud! Ja där har ni en bra beskrivning av mig.
Jag håller på att fixa med designen på bloggen. Ska få hjälp utav ett riktigt design pro! Vänta så ska ni få se.. ;)
Så länge får ni ha en mysig fredagskväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0